7 روز هفته، 24 ساعته

در هر شرایطی پاسخگوی شما خواهیم بود

    سوالات متداول

    سوالاتی که به دفعات مطرح شده

    چگونه سفارش محصولات با تعداد بالاتر را انجام بدهم؟

    به علت اینکه عموماً کاربری محصولات فروشگاه گرولی در تعداد بالا عموماً خاص و ویژه هست، پس نیاز به ویژگی مورد نظر خاص در آن کاربری وجود دارد.

    همچنین مطمعناً این موارد نیاز به مشاوره خرید محصول از جانب تیم فروش ما را دارند. به همین علت برای سفارش محصولات گرولی در تعداد بالا حتماً با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

    گارانتی محصولات دارای گارانتی فروشگاه شامل چه مواردی می شود؟

    اگر در مدت زمان گارانتی محصول، محصول شما بدون هیچ گونه صدمه خارجی شامل ایراد در اتصال به برق، ریختن مایعات بداخل محصول و دیگر مواردی که در برگه توضیحات محصول وجود دارد دچار خلل و موردی در کار معمولی خود شود، در ابتدا با فروشگاه تماس حاصل فرموده و پس از بررسی مورد توسط کارشناس ما در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه، راهنمایی می شوید.

    چگونه می توانم محصول را جهت گارانتی برای شما ارسال کنم؟

    جهت ارسال محصول خود برای گارانتی، شما می توانید تنها از طریق پست محصول خود را به آدرس پستی زیر ارسال نمایید:

    استان مازندران - شهرستان ساری - بلوار خزر - میدان طبرستان - خیابان ساری کنار - ساختمان پارک علم و فناوری استان مازندران - طبقه 3 - شرکت توسعه پویان آروند

    کد پستی : 48168-45163

    آیا امکان لغو و یا اصلاح سفارش ثبت شده وجود دارد؟

    بله این امکان وجود دارد.

    برای این کار می بایست تا قبل از ارسال سفارش (نهایتاً تا پایان روز ثبت سفارش) با شماره های پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

    چگونه می توانم بیشتر در مورد گرولی بدانم؟

    اینجا را کلیک کنید تا به آکادمی گرولی وارد شده و دانش خود را در خصوص نور رشد گیاه ارتقاء دهید.

    اینجا هستیم

    شما می توانید در هر زمان از ساعات کاری به ما سر بزنید

    مازندران، ساری

    میدان طبرستان، پارک علم و فناوری استان مازندران، شرکت توسعه پویان آروند

    تلفن های تماس:

    واحد فروش: 44430876-011
    واحد فنی: 09118977083
    خدمات پس از فروش: 09117171233
    ساعت کار شرکت:

    شنبه تا پنج شنبه - 9 صبح تا 18 عصر